Klantenservice

Bij Brimo kado staat onze service voor onze klant voorop! 
We doen er alles aan om het artikel netjes en vlot bij u aan te laten komen.
Desondanks kan het voorkomen dat je een vraag hebt over het artikel of dat deze niet helemaal aan je verwachting voldoet. 

Meest gestelde vragen:
Waar is mijn pakket?
Je kunt je online bestelling volgen met de Track en Trace code die je van ons hebt gekregen. We streven ernaar om je bestelling binnen 1 a 2 werkdagen te bezorgen. In een enkel geval kan het langer duren dan je van ons gewend bent. Mocht je 5 dagen na je bestelling nog geen pakket hebben ontvangen, neem dan contact met ons op.

Hoe retourneer ik mijn pakket?
Je kunt je online bestelling gratis retourneren bij ons in de winkel. Ben je niet in de gelegenheid om naar onze winkel te komen? Retourneer je pakket dan via een Postnl punt (op eigen kosten) Klik hier voor meer informatie over retourneren bij Brimo kado.

Er is iets mis met mijn pakket, een artikel ontbreekt / is beschadigd.
Vervelend! Maak een foto en stuur deze, samen met je ordernummer via dit formulier. Je kunt daarna meteen contact met ons opnemen via de telefoon en we helpen je direct verder aan hand van je gestuurde bericht.

 Heb je nog andere vragen/opmerkingen? Neem dan contact met ons op.

Neem Contact Met Ons Op

    Volg Ons Op Social Media